Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze oraz Szkoły
Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychodietetyka oraz
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, gdzie ukończyła studia
podyplomowe w zakresie ,,Żywienie człowieka w profilaktyce zdrowotnej"
na Wydziale Nauk o Żywności uzyskując uprawnienia w zakresie poradnictwa
żywieniowego oraz nauczania przedmiotów z dziedziny żywienia człowieka i
nauk pokrewnych. Członek Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz
wiceprezes Towarzystwa Psychodietetyki. |
Współzałożycielka Instytutu Zdrowia i Edukacji, realizującego model zintegrowanych i kompleksowych działań w zakresie połączonych obszarów: zdrowia i edukacji. Autorka programu „Rola odżywiania w procesie uczenia” Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie propagowania zdrowego stylu życia.Zainteresowania medycyną naturalną, a w szczególności tematami związanymi z wpływem diety na sprawność umysłu, sprawiły, że stała się licencjonowanym trenerem efektywnego i szybkiego czytania, technik pamięci oraz alternatywnych metod zdobywania wiedzy. Swoje zainteresowania pogłębia uczestnicząc na bieżąco w konferencjach i zjazdach naukowych. W 2007 r. uzyskała certyfikat FC oraz kwalifikacje z zakresu metodyki nauczania j. angielskiego w okresie wczesnoszkolnym. Wieloletnie doświadczenie i obserwacje podczas pracy z dziećmi i młodzieżą, jak również z ich rodzicami dostarczyły silnych dowodów na to, że zdrowe odżywianie może przyczynić się do lepszych wyników w nauce.
Absolwentka Liceum Muzycznego w klasie waltorni w Rzeszowie i Wydziału Aktorskiego PWST w Warszawie. Pracowała w Teatrze Polskim w Poznaniu, współpracowała z teatrami w
Radomiu i Warszawie. Od 2013 pracuje we Wrocławskim Teatrze
Współczesnym. |
Mama dwóch córek.
Miłośniczka muzyki barokowej. Niedoszła organistka. Fascynatka literatury dziecięcej. Lubi kolory i papier. Lubi spacery i obserwowanie zmieniającego się świata.